♥°°•.Ŋΐ๗βμŽż.•°°♥

♥°°•.Ŋΐ๗βμŽż.•°°♥
 
♥°°•.ترفندها وبرنامه های نیمباز.•°°♥

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط اشــکــان♥دلــبــاخــتــﮧ

زندگي همچون بادکنکي است در دستان کودکي که هميشه ترس از ترکيدن آن لذت داشتن آن را از بين مي برد.

???

شاد بودن تنها انتقامي است که مي توان از دنيا گرفت، پس هميشه شاد باش.

???

امروز را براي ابراز احساس به عزيزانت غنمينت بشمار، شايد فردا احساس باشد اما عزيزي نباشد.

???

کسي را که اميدوار است، هيچ گاه نا اميد نکن... شايد اميد تنها دارايي او باشد.

???

اگر صخره و سنگ در مسير رودخانه زندگي نباشد، صداي آب هرگز زيبا نخواهد شد.

???
اتل متل هندونه / لبات در قندونه! / آهاي عزيز دردونه / دوستت دارم، مفهومه؟

 

جس ميکنمت هر لحظه تو قلبم / با تو اين شب ها ميشه رويايي / حس ميکنم دستاتو تو دستم / حس ميکنم هر لحظه اينجايي

 

من عاشق نگاه مهربونو زيباي توام / ديوونه ي چشماي روشنو فريباي توام / وقتي توي چشام نگاه ميکنيو دروغ ميگي / حس ميکنم من عاشق دروغاي توام

 

مجنونه ديوونه تويي، ليلي تو قصه ها منم / فرهاده بي خونه تويي، شيرينه روياها منم / اوني که مي مونه تويي، راهيه ويرونه منم / اوني که ميخنده تويي، اوني که دلش خونه منم

 

نزار دلم  از همه چي خسته بشه / نزار چشاي باز من بسته بشه / نزار صداي قلبي که داره واسه تو ميزنه / با رفتنه تو کم بشه آرومو آهسته بشه

 

تو ميتوني با موندنت يخه دلمو آب کني / ميتوني اشک تو چشام واسه هميشه خاک کني / تو ميتوني بزاري من دوباره زندگي کنم / يا اينکه با نبودنت زندگيمو خراب کني

 

اين رسمش نبود که اينجوري تنهام بزاري / عشقم بشيو بعدش بريو جام بزاري / اين رسمش نبود من که به تو بدي نکردم / ولي با اين همه از عشق تو برنميگردم

 

اي رفته به قهر وعده هاي تو چه شد / مهر تو کجا رفت و وفاي تو چه شد / اين تيرگي آخر زکجا رو آورد / آن آينه رخسار صفاي تو چه شد

 

دل من باز گريست، قلب من باز ترک خوردو شکست، باز هنگام سفر بود و من از چشمانت ميخواندم که به آساني از اين شهر سفر خواهي کرد، و از اين عشق گذر خواهي کرد و تو نخواهي فهميد بي تو اين باغ پر از پاييز است
************************************************************************
به سلام دل نميبندم، از خداحافظي ها غمگين نميشوم / ديگر عادت کرده ام

 

روز روشن ميره باز شب ميرسه غم مياد به هر دري سر ميزنه، مگه ميشه چشامو رو هم بزارم وقتي غم قلبمو خنجر ميزنه

 

قلبم آسمون ميشه به شوق خوابيدن ستاره ي وجودت، کاش از ميون همه ي ستاره ها سهيل نشي

 

من زنده بودم اما انگار که مرده بودم / از بس که روزها را با شب شمرده بودم / يک عمر دور و تنها به جرم اينکه / او س سپرده ميخواست، من دل سپرده بودم

 

چشم ليلا زده ات سوسن شبهاي من است، بوسه از باغ لبت خواهش لبهاي من است

 

به قلبم نشستي نگفتم چرا، دلم را شکستي نگفتم چرا، يکي خواب شبهاي من را ربود، چو ديدم تو هستي نگفتم چرا

 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتي فردا / امروز دلم ماند و يک دنيا حرف / يک هيچ به نفع دل تو تا فردا

 

به که گويم غم خويش به سکوت شب سرد يا گل پرپر ياس؟ اي سراپا همه ناز دوريت را چه کنم، تو نباشي من به يک پلک زدن خواهم مرد

 

هنوز دربه در کوچه هاي خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه ي حنجره ام / هنوز مثل نخستين نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق محاصره ام

 

فکر تنهايي نباش، تنهايي خودش تنهاست، تنها به فکر کسي باش که بي تو تنهاست

 

به اميد نگاهت ايستادن، به روي شانه هايت سر نهادن، خوشتر از اين آرزويي است، دهان کوچکت را بوسه دادن

 

نرسد دست تمنا چون به دامان شما / ميتوان چشم دلي دوخت به ايوان شما / از دلم تا لب ايوان شما راهي نست / نيمه جاني ست درين فاصله قربان شما

 

بستن زلف رها سنگدلي ميخواهد / دل شکستن به خدا سنگدلي ميخواهد / چون دلت حال مرا ديد نپرسيد چرا / سنگ ماندن به خدا سنگدلي ميخواهد

 

يک لحظه نشد خيالم آزاد از تو / يک روز نگشت خاطرم شاد از تو / داني که ز عشق تو چه شد حاصل من / يک جان و هزار گونه فرياد


نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت22:33---12 ارديبهشت 1391
سایت خیلی خوبیه ولی مطالبش کمه اگه بیشتر بشه بنظرمن یکی ازبهترین سایت ها میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 133203
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->

♥°°•.Ŋΐ๗βμŽż.•°°♥
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like Thishttp://delbakhte06.loxblog.com

جملات عاشقانه

اسم پسر
اسم دختر

جاوا وب

جاوا وب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ